Från och med 15 april 2024 trafikerar vi inte längre Eskilstuna. Kunder hänvisas till andra bolag i Eskilstuna.
Boka taxi genom att ringa ett av ovanstående nummer eller sök resa och boka nedan direkt i bokningsklienten
Kvarglömt/Reklamation
Saker som hittas i våra taxibilar lämnas direkt av förarna till Polisens hittegodsavdelning.
Reklamationer
En reklamation av en taxiresa kan ske om du anser att taxiresan inte har gått rätt till eller att du blivit felaktigt behandlad. Reklamationen bör vara Trendtaxi tillhanda senast 10 dagar efter utförd resa.
Reklamationen skall innehålla följande uppgifter Resedatum, klockslag, hämtnings- samt lämningsadress, fordonets taxinummer (står på kvittot), kvitto/följesedelnummer (står på kvittot), ditt namn, ditt telefonnummer, din adress och händelsebeskrivning.
Reklamationen skall skickas via e-post kund@trendtaxi.se ellerpostas till AB Trendtaxi, Box 19, 73621 Kungsör.
Det är viktigt att lämna fullständiga uppgifter, så att vi kan behandla ditt ärende effektivt och korrekt. Alla reklamationer hanteras individuellt och svarstiden varierar.